Hoe verkoop ik tickets via LinkedIn?
Lees hoe je via LinkedIn tickets verkoopt voor jouw evenement.
Als het om professionele evenementen gaat, kan LinkedIn een hele efficiënte manier zijn om ze te promoten. Maar hoe verkoop je tickets via LinkedIn? Deze gids laat je zien hoe je via LinkedIn tickets verkoopt en hoe je jouw verschillende posts kunt volgen om erachter te komen welke tot de meeste verkochte tickets hebben geleid.
Hoe verkoop ik tickets via LinkedIn?
Een eenvoudige manier om meer tickets via LinkedIn te verkopen is door reclame te maken voor je evenement. Als je besluit deze weg in te slaan, overweeg dan om 'Audience Expansion' in te schakelen. Hiermee maximaliseer je jouw bereik door je advertentie ook op soortgelijke doelgroepen te richten.
Je kunt ook organisch tickets verkopen via LinkedIn door een link naar je ticketshop in een van je berichten op te nemen. Je vindt de gebruikelijke link naar je ticketshop door de stappen in deze gids te volgen.
Als je meerdere keren een bericht plaatst (of op meerdere platforms), kun je nagaan welke berichten op welk platform tot de meeste verkochte kaarten hebben geleid. Om dit te weten te komen gebruik je onze trackers, waarmee je voor elke post een unieke link kunt genereren. Wil je hier meer over lezen? Bekijk dan onze gids over het gebruik van tracking links.
Heb je vragen of feedback? Neem dan contact met ons op via de chat rechtsonder of door een mailtje te sturen naar info@eventix.nl.