Hoe gebruik ik de ticket scanner app?

Ontdek hoe je onze scan app gebruikt.


De Eventix Scan App geeft jou de mogelijkheid om tickets van jouw bezoekers makkelijk en snel te scannen. Je kunt zien welke bezoekers al binnen zijn en welk ticket ze gekocht hebben.

Hoe gebruik ik de ticket scanner app?

1. Ga naar het Eventix 'Dashboard'.

2. Ga naar 'Entree management' en klik dan op 'Scanner logins'

3. Kies dan de evenementen waarvoor je de logins wilt bewerken. 

4. Klik op 'Toon login' naast de scanner naam en je vindt een gebruikersnaam, een wachtwoord en een QR code. 

5. Gebruik de inloggegevens of de QR code om op je telefoon in te loggen en wacht tot die gesynchroniseerd is. 

Houd er rekening mee dat je een internetverbinding nodig hebt om in te loggen op de app. Als je eenmaal ingelogd bent, heb je geen internetverbinding meer nodig, maar we raden je toch aan een stabiele internetverbinding te behouden. 

Nu ben je helemaal klaar om tickets te gaan scannen: klik gewoon op 'Scan tickets' op je telefoon om de tickets van je bezoekers te scannen.

EVENTIX TIP: Als een van je bezoekers vergeet zijn of haar ticket te downloaden (of uit te printen), kun je zijn of haar ticket terugvinden door op het zoek-icoon te klikken. 


Let op! Als je op een andere dag inlogt, zorg er dan voor dat je eerst volledig uitlogt. Daarvoor moet je de app helemaal afsluiten. Open de app vervolgens opnieuw, scan de QR code en log opnieuw in. Nu ben je weer klaar om kaartjes te scannen!


Bedankt voor het lezen, mocht je vragen of feedback hebben over deze gidsen, stuur ons dan een bericht via de live chat of neem contact met ons op via info@eventix.nl.