Hoe kan ik tickets verkopen via Facebook?
Ontdek hoe je tickets kunt verkopen via Facebook en hoe je kunt bijhouden welke berichten het meest succesvol zijn.
Wanneer het op je ticketverkoop neerkomt, is Facebook één van de meest effectieve kanalen om je evenement te promoten. Over het algemeen kondigen organisatoren hun evenementen, artiesten en activiteiten aan via Facebook of Instagram. In deze handleiding laten we je zien hoe je tickets kunt verkopen via Facebook en hoe je je verschillende posts kunt tracken om erachter te komen welke het meest succesvol zijn.
Hoe kan ik tickets verkopen via Facebook?
Er is maar één manier waarop je tickets kunt verkopen via Facebook, en dat is door een link naar je ticketshop in de post op te nemen. Je kunt de gebruikelijke link naar je ticketshop vinden door de stappen in deze gids te volgen.
Wanneer je meerdere posts plaatst (of dit op meerdere platformen doet) wil je waarschijnlijk weten welke van je posts op welk platform het meest succesvol zijn in het aantrekken van ticketkopers. Om dit te achterhalen kun je onze trackers gebruiken, waarmee je voor elke post een aparte link kunt genereren. Wil je hier meer over weten? Lees dan onze handleiding over het gebruik van tracking links.