teaser image

    Tjeerd Leendertse - 21 november 2019

    Als evenementenorganisator een artiestenprofiel op Spotify

    Spotify, de populaire streamingdienst is niet alleen voor de luisteraar handig, ook voor artiesten is het een manier hun muziek te verspreiden Uiteraard door de nieuwste releases te delen, maar ook door middel van persoonlijke afspeellijsten en een ‘Artist Pick’. Je zou denken dat alleen muzikanten een artiestenprofiel kunnen hebben, maar niets is minder waar. Ook als evenementorganisator kun je gebruik maken van een artiestenprofiel op Spotify. Het claimen van een artiestenprofiel geeft je veel meer opties om je evenement te promoten. Welke opties dit zijn en hoe je ze gebruikt lees je in de blog!

    • Spotify
    teaser image

    Tjeerd Leendertse - 23 september 2019

    Eventix & LiveWall: Live experience op evenementen

    Heb je (Netflix’) Black Mirror’s Bandersnatch gezien? Ooit gestemd op je favoriet tijdens een talentenshow of vragen gesteld tijdens een live Q&A-sessie? Het zijn vormen van live experience. Maar een live experience tijdens een evenement; wat geeft dat als toegevoegde waarde naast het evenement zelf? Om antwoord te krijgen op deze vraag ga ik langs bij Jerre Maas, hoofd Events bij LiveWall en expert op het gebied van live experience.

    • Marketing
    • Eventix &
    teaser image

    Andy Greenwood - 20 september 2019

    Mijn eerste avontuur als (festival)jutter, had een bitterzoet einde.

    Jutten, het afstruinen van een in chaos achtergelaten festivalcamping op zoek naar spullen van waarde. Het schijnt dus echt een ding te zijn en er valt ook geld mee te verdienen. Onder het mom van duurzaamheid is het natuurlijk ook beter om zoveel mogelijk spullen te redden van de stort of plastic soep. Voor mij de hoogste tijd om een duik in de wereld van jutters te nemen.

    • Behind The Screens
    teaser image

    Tjeerd Leendertse - 1 mei 2019

    Groei Sneller Met Direct Mailing - Deel 5: Het Gebruik Van Unieke Kortingscodes

    Met de serie ‘Groei Sneller met Direct Mailing’ laten we zien hoe je Direct Mailing als marketinginstrument gebruikt om je ticketverkoop een boost te geven. In deze blog lees je hoe je unieke kortingscodes gebruikt. Het gebruik van kortingscodes zorgt ervoor dat je een kortingscode krachtiger maakt. In plaats van al je bezoekers een code te sturen, stuur je kortingscodes naar bezoekers die de kortingscode écht gebruiken.

    • Marketing
    • Direct Mailing
    teaser image

    Tjeerd Leendertse - 15 november 2018

    Groei Sneller met Facebook - Deel 9: Doelgroepen door klantenbestanden

    Met de blogserie 'Groei Sneller met Facebook' laten we je zien hoe je Facebook als tool gebruikt om je ticketverkoop een boost geven. In de vorige blog hebben we geschreven over het gebruik van aangepaste doelgroepen. In deze blog gaan we iets dieper in op de aangepaste doelgroepen. We laten zien hoe je een klantenbestand gebruikt als je op zoek gaat naar een nieuwe groep potentiële bezoekers.

    • Facebook
    • Marketing
    teaser image

    Tjeerd Leendertse - 15 november 2018

    Groei Sneller met Facebook - Deel 8: Een Vergelijkbare Doelgroep

    Met de blogserie 'Groei Sneller met Facebook' laten we je zien hoe je Facebook als tool gebruikt om je ticketverkoop een boost geven. In deze blog gaan we in op het functioneel gebruik van je groep trouwe bezoekers. Deze groep is namelijk ontzettend waardevol voor jou als organisator. Deze groep bezoekers heeft namelijk een bepaald profiel met specifieke kenmerken. Lees hier hoe je op basis van die profielen op zoek gaat naar een nieuwe groep potentiële bezoekers.

    • Facebook
    • Marketing
    • All tags
    • Behind The Screens
    • Direct Mailing
    • Eventix Essentials
    • Eventix &
    • Facebook
    • Instagram
    • Marketing
    • News
    • Payments
    • Spotify
    • Social Media