Personalisatie van je tickets
Als op je tickets staat 'Personalisatie verplicht', moet je bepaalde persoonlijke gegevens aan de tickets koppelen voordat ze kunnen worden gedownload.
Eenvoudig in je website te integreren
Maak keuzes op basis van jouw data
Mobile-first en gebruiksvriendelijk
Full-service wachtrijmanagement
Wij maken jouw ticketverkoop zo makkelijk mogelijk
Naadloze verbinding met je favoriete tools
We helpen je administratieve hoofdpijn te voorkomen
Gemakkelijk en veilig voor je ticketkopers
Eenvoudig in je website te integreren
Maak keuzes op basis van jouw data
Mobile-first en gebruiksvriendelijk
Full-service wachtrijmanagement
Wij maken jouw ticketverkoop zo makkelijk mogelijk
Naadloze verbinding met je favoriete tools
We helpen je administratieve hoofdpijn te voorkomen
Gemakkelijk en veilig voor je ticketkopers
Als op je tickets staat 'Personalisatie verplicht', moet je bepaalde persoonlijke gegevens aan de tickets koppelen voordat ze kunnen worden gedownload.
Wat is ticketpersonalisatie en waarom is het verplicht?
Ticketpersonalisatie houdt in dat je je naam en andere aanvullende gegevens opgeeft, die direct aan het e-ticket worden gekoppeld. Deze informatie zorgt ervoor dat het ticket ook daadwerkelijk wordt toegekend aan de persoon die op het ticket staat vermeld.
Hoe personaliseer ik mijn ticket?
Het personaliseren van je ticket is heel simpel. Ga naar de Orderstatuspagina door op de 'Download je tickets' knop in de orderbevestiging te klikken. De Orderstatuspagina toont je automatisch de invoervelden met persoonlijke gegevens die voor het ticket nodig zijn.
Zodra je deze stap hebt voltooid, is je ticket beschikbaar om te downloaden.