Ticketshop
Eenvoudig in je website te integreren
Je kan je eigen tracking links maken in ons Dashboard. Door tracking links te gebruiken, kun je precies zien hoeveel leads, clicks en verkochte tickets er uit je online marketingacties zijn gekomen. Of je nu een e-mail verstuurt, een bericht op Facebook plaatst of twittert over je evenement: je kunt eenvoudig de resultaten meten en het succes van je promoties direct in je Dashboard analyseren.
Met GTM kun je al je marketing- en analyseplatformen verbinden met je ticketshop. We hebben het meeste werk al voor je gedaan. Het enige dat jij nog moet doen, is onze ‘container’ aan je GTM-account toevoegen en deze implementeren met de platformen die je wil volgen. Maar geen zorgen, we laten je precies zien hoe het werkt!
Nadat je jouw GTM hebt ingesteld en je Facebook-pixel en Google Analytics hebt verbonden, kun je beginnen met het meten van de conversie van je betaalde en organische Facebookberichten. Je kunt dit ook toepassen op de meeste andere marketingplatformen.
Met behulp van de gegevens die je via GTM hebt verzameld, kun je bepalen of je jouw huidige campagnes moet aanpassen of een nieuwe moet lanceren.
Als je hebt geïnvesteerd in advertentiecampagnes, is het handig om te weten hoe succesvol ze waren. Vergelijk je conversies uit verschillende bronnen en ontdek welke aanpak het beste werkt voor jouw doelgroep.
Je hebt alle vrijheid om je eigen gegevens te beheren. Anders dan bij onze concurrenten, zijn alle gegevens die via Eventix worden verzameld gratis en van jou. Jij bepaalt wat er met de gegevens gebeurt.
Ontdek alle mogelijkheden en start vandaag nog met het verkopen van tickets!
Maak jouw ticketshop