Eventix en Fanalists faciliteren datagedreven marketing organisatoren

1 February, 2023 - 2 minuten leestijd

Eventix en Fanalists kondigden vanmorgen hun nieuwe integratie af. Met de samenwerking kunnen evenementorganisatoren data vanuit Eventix koppelen met Fanalists en daarmee datagestuurde beslissingen nemen en hun marketingstrategieën inrichten en optimaliseren.

Met de koppeling met Fanalists krijgen evenementorganisatoren bij Eventix toegang tot een breed scala aan nieuwe marketingtools, zoals email, sms, WhatsApp en CDP’s. Het platform van Fanalists geeft organisatoren toegang tot een schat aan informatie door gegevens uit verschillende bronnen, zoals webshopsystemen, communicatiekanalen en Eventix, samen te laten komen op één plek. Zo worden organisatoren in staat gesteld hun bezoekers tot in de puntjes op maat te kunnen benaderen.

“Bij Eventix streven wij om de beste te zijn in ticketing en geloven we dat andere partijen het beste zijn in wat zij doen. Daarom hebben wij een open systeem gebouwd dat we met elk platform kunnen koppelen. Door integraties te bouwen met de beste partners in hun respectievelijke velden kan Eventix haar klanten de best mogelijke service bieden.” Aldus Joost Aanen, CEO Eventix. “We zien bijvoorbeeld al bij This is Live Group dat de koppeling met Fanalists zijn vruchten afwerpt.”

Jasper van de Wouw, co-eigenaar This is Live Group: “Wij vinden elk van onze 600.000 bezoekers uniek en streven daarom naar gepersonaliseerde en relevante marketing en communicatie. Dit doen we in samenwerking met Fanalists, dat onze data centraliseert, analyseert en beschikbaar maakt binnen onze marketing technologie. En met Eventix, hun platform zorgt voor een onmisbare verbinding tussen onze bezoeker en Fanalists. Zo zorgen we er voor dat we geen onnodige marketingkosten kwijt zijn aan irrelevante campagnes en creëren we voor onze bezoekers een fijnere customer journey.”

Begin direct

Ontdek alle mogelijkheden en start vandaag nog met het verkopen van tickets!

Maak jouw ticketshop