Nieuwe Ticketshop FAQ

Lees hier de veelgestelde vragen over de nieuwe ticketshop

Wanneer wordt de nieuwe ticket shop gelanceerd?

  1. Op 31 januari 2022 voegen we een knop toe aan het Dashboard waar je als organisator je nieuwe shop kunt inzien en aanpassen.

  2. We brengen de nieuwe shop uit op 7 februari 2022.

Kan ik mijn nieuwe shop van tevoren stylen?

Absoluut. Vanaf 31 januari heb je een week de tijd om de kleuren van je shop aan te passen voordat je live gaat. Mocht je de kleuren van je shop willen veranderen of andere aanpassingen willen maken, ga dan naar jouw dashboard.

Ga naar Beheren en dan Evenementen. Selecteer je evenement. Klik op Bewerk evenement en selecteer Shops. Klik vervolgens op Style je nieuwe shop.

Waarom gebruikt Eventix niet precies hetzelfde kleurenschema van de oude shop voor de nieuwe?

Zoals het er nu uitziet, nemen we de primaire kleur over naar de nieuwe ticketshop. Houd er rekening mee dat de shops heel verschillend gestructureerd zijn, dus het effect van het automatisch kopiëren van alle kleuren kan er uiteindelijk heel anders uitzien dan je oorspronkelijk van plan was. Vanaf 31 januari heb je een week de tijd om de kleuren van de ticketshop te controleren en aanpassingen te maken voordat hij wordt gelanceerd.

Ik heb een iFrame gebruikt om mijn ticketshop op mijn website te integreren, zal dit blijven werken?

Ja, de iFrames blijven werken zoals verwacht. Je hoeft niets te vervangen.

Wat moet ik doen als ik meerdere ticketshops heb en ze allemaal wil veranderen? 

Neem contact met ons op via info@eventix.nl, of stuur ons een bericht via de chatbutton rechts onder in het dashboard.

Mijn ticketshop gebruikt GTM tracking, blijft dat nog werken?

Ja, we brengen geen veranderingen aan in de GTM tracking integratie. Omdat we ook de nieuwe shop overzetten naar het huidige domein (shop.eventix.io) zal alles blijven werken zoals verwacht.

Ik gebruik trackers, zullen die nog werken?

Ja. Aangezien we ook de nieuwe shop naar het huidige domein verhuizen, zal alles blijven werken zoals voorheen.

Ik gebruik App Library apps zoals de MailChimp integratie, blijft dit werken?

We hebben geen veranderingen aangebracht aan de integraties in de App Library, dus alles zal blijven werken zoals voorheen.

Ik heb mijn eigen integratie gemaakt met een webhook, werkt dit nog steeds?

Ja, de webhooks blijven zonder problemen werken.

Ik maak deel uit van de testgroep voor de nieuwe ticketshop, moet ik nog iets doen?

Bedankt dat je deel uitmaakte van onze testgroep. We hebben goed nieuws voor je; je kunt nu tracking links gaan gebruiken! Ook de pos.eventix.io link blijft voorlopig werken, maar als je voorbereid wilt zijn op de toekomst, kopieer dan de nieuwste integratiecode.