Waarom heb ik mijn ticket(s) nog niet ontvangen?

De bank is je betaling aan het verwerken.


Heb je één of meerdere ticket(s) gekocht en heb je deze nog niet ontvangen in je mailbox? Dan kan het zijn dat je betaling nog verwerkt wordt door de bank. Bovenin op de statuspagina van je order staat in dat geval ‘Betaling wordt verwerkt’.

Wat betekent dit? 
Je betaling is nog niet volledig verwerkt door de bank waardoor wij de betaling nog niet hebben ontvangen. Bij sommige betaalmethodes kan het een aantal dagen duren voordat je betaling wordt geaccepteerd. Bovendien kan het zijn dat jouw bank meer tijd nodig heeft met het controleren van je betaling dan een andere bank. Zodra de betaling volledig is verwerkt, zal deze van jouw rekening worden afgeschreven en naar ons worden overgemaakt.


Hoe lang duurt dit?
De snelheid van dit proces hangt volledig af van de snelheid van je bank. In de meeste gevallen duurt dit enkele seconden, soms enkele minuten. In uitzonderlijke gevallen kan dit ook een paar dagen duren, bijvoorbeeld als de betaling buiten de kantooruren van de bank is gedaan. Wij hebben hier helaas geen invloed op. Als je vragen hebt over de status van deze betaling kan je contact opnemen met je bank. 

Als de betaling succesvol is, ontvang je automatisch direct jouw ticket(s) in je mailbox.


Bedankt voor het lezen, mocht je vragen of feedback hebben met betrekking tot deze gidsen, neem dan contact met ons op via tickets@eventix.nl