Eventix - FAQ

Frequently Asked Questions

De meeste vragen die onze gebruikers hebben worden hieronder beantwoord. Staat je vraag er niet tussen, kun je ons uiteraard gewoon mailen.


Veel gestelde vragen door bezoekers

Als je je kaartjes niet hebt ontvangen en er is wel geld afgeschreven is dit natuurlijk vervelend. Heb je een halfuur na je bestelling nog steeds geen kaarten ontvangen volg dan de onderstaande stappen.

  1. Kijk eerst eens in je spam of junk folder. We doen ons best om ervoor te zorgen dat de kaarten netjes in je inbox terecht komen. Echter gebeurt het soms bij spamfilters die streng ingesteld zijn dat de kaarten toch naar de junk folder gestuurd worden.

  2. Als je de ticket(s) niet in je spamfolder kunt vinden kun je op deze pagina je bestelling aan de hand van je betaalkenmerk terugvinden. Het betaalkenmerk bestaat uit een combinatie van letters en cijfer en is 16 tekens lang. Een voorbeeld van een betaalkenmerk zie je in de afbeelding hieronder.

  3. voorbeeld rabobank
    Afbeelding 3. Voorbeeld betaalkenmerk



Dat kan, maar dat hoeft niet per se. Je kunt de QR code op het kaartje ook vanaf het scherm van je telefoon laten scannen. Zorg er in dat geval wel voor dat je voldoende batterij hebt. Het gebeurt vaak genoeg dat er mensen met een lege telefoon aan de deur verschijnen, en hun kaartje dus niet kunnen tonen.


Op deze pagina kun je zoeken naar het betreffende event, en wordt je direct doorgelink naar de shop.



Eventix heeft verschillende soorten klanten, met verschillende soorten vragen. Daarom hebben we aparte secties met veel gestelde vragen voor bezoekers en organisatoren.

> Ik organiseer een evenement